۱۳۸۹/۰۸/۲۰

اعتراض به لیلا اوتادی به خاطر ایفای نقش ندا آقا سلطان

 
 
پروژه تحریف جنبش سبز توسط مزدوران رژیم کلید خورده و فیلمی با مضمون جنگ نرم به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی حامد کلاهداری جلوی دوربین رفته است 

مسلما در چنین فیلمی نقشها هم از تحریف در امان نخواهند بود, در همین راستا اجرای تحریف شدهٔ نقش ندا آقا سلطان
 به لیلا اوتادی محول شده
پس بیاییم یک بار دیگر اعتراض سبزمان را به خاطر ندای سبزمان نثار این هنرپیشه خود فروخته کنیم ,گویی که حیف از اسم هنرپیشه برای این بازیگر
 کافیست به سایت او مراجعه کنید و برایش پیغام خود را بگذارید
 
 
برای ورود به سایت رسمی‌ لیلا اوتادی و اعلام اعتراض خود  اینجاکلیک کنید

۴ نظر:

ناشناس گفت...

داستان این افراط گرائی جنبش سبز هم عالمی داره!
ایشون یه بازیگره و میتونه نقش مثبت یا منفی هم بازی کنه. این نقشها هم میتونه کاملا حقیقی و یا کاملا تحریف شده باشه چون وظیفه بازیگر فقط بازی کردنه و لاغیر.. جالبه که سبزها هم به هنر متعهدانه اعتقاد پیدا کردن!!!

پسرک ایرانی‌ گفت...

جناب آقا ، یا شاید هم خانم این افراط گرایی نیست ، این واقع گراییست. بازیگر برای مردم نقش بازی می‌کند ، از مردم به بازیگری می‌رسد و با حمایت همان مردم به آرزوهایش دست پیدا می‌کند.ایفای نقش تحریف شده دختری که برای ایران سمبل آزادی است برای مردم خوشایند نیست, بلکه ممکن است بازیگر را دچار غضب آنها کند و دیگر آن بازیگر هیچ هم نیست.
من هم کاملا با شما موافقم ، بازیگر میتواند هم نقش منفی‌ بازی کند هم مثبت ولی‌ شما چطور میتوانید بگویید تحریف یک موضوع ان هم موضوعی به این حساسی اصلا ایرادی ندارد؟

ناشناس گفت...

بعضی از کسانیکه ادعای جنبش سبز دارند خیلی بچه تشریف دارند
برخوردشان با افتخاری،شریفی نیا،مهران مدیری،و خالا اوتادی.حضرات انتظار دارند همه باید هم عقیده شان باشند و بیان تو رادیو تلویزیون قربون صدقه شان برن.زکی،تا زمانیکه نفهمید که هر کس آزاد است عقیده داشته باشد هیچگاه به جایی نمیرسید و با حکام کنونی هیچ تفاوتی ندارید.

پسرک ایرانی‌ گفت...

شما کاملا درست میفرمایید هرکس حق دارد عقیده ای داشت باشد ، من هم عقیده دارم این کار ، یعنی‌ ایفای نقش ندا آقا سلطان کار درستی‌ نیست و باید به آن اعتراض شود. آیا اعتراض کار بعدی است ؟ آیا هیچ کس حق اعتراض ندارد ؟