۱۳۸۸/۱۱/۱۳

خبر رسانی در روز ۲۲ بهمن

دوستان عزیز در آستانه روزی بزرگ قرار داریم . ۲۲ بهمن روزی سرنوشت ساز برای ایران و مخصوصاً جنبش آزادیخواهی ایران یعنی‌ جنبش سبز خواهد بود. در این که ما پیروز این صحنه خواهیم بود شکی نیست ولی‌ برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این روز خبر رسانی قبل و بعد از تظاهرات برای جنبش خیلی‌ حیاتی می‌باشد . همه ما میدانیم که حکومت سنگ‌های بزرگی‌ جلوی پای ما خواهد انداخت و ما باید برای هرگونه کنش از طرف حکومت باید آمادهٔ یک واکنش باشیم . قطع اینترنت و راههای ارتباطی‌ اولین کاری است که هر حکومت دیکتاتوری انجام خواهد داد از این رو راههای جایگزین برای انتقال اخبار ، فیلم و عکس‌های این روز بهترین واکنش به این موضوع می‌باشد .

من همین جا اعلام می‌کنم آماده دریافت هرگونه اخبار برای انتشار هستم . مطمئن باشید این اخبار به صورت گسترده و وسیع پخش خواهد شد ، مخصوصاً دوستانی که در ایران هستند. به خاطر کمی‌ سرعت  اینترنت میتوانند از طریق ایمیل هرگونه خبری را برای من ارسال کنند . من از ۲ روز قبل از روز ۲۲ بهمن به صورت ۲۴ ساعته اونلاین خواهم بود برای دریافت اخبار و گزارش‌های دوستان از تمام نقاط ایران .

برای ارتباط با من میتوانید از ایمیل و تویتر استفاده کنید ، برای این کار لطفا در بالای صفحهٔ اصلی‌ وبلاگ روی ایکون تویتر و یا ایمیل کلیک کنید.

امیدوارم همهٔ دوستانم بعد از این روز بزرگ صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده‌هایشان باز گردند و خود را آماده کنند برای بر پایی جشن پیروزی

هیچ نظری موجود نیست: