۱۳۸۸/۰۸/۱۹

اولین پست در دنیای بلاگ

سلام می‌کنم به همه دوستان و دشمنانی که اولین پست من رو در دنیای وب و بلاگ میخوانند یا در حال خواندن هستند. من خیلی‌ وقت پیش با وبلاگ و اینترنت و وبسایت و ... آشنا شدم با خیلی‌ از دوستان هم همکاری کردم در این زمینه ولی‌ هیچوقت دوست نداشتم وبلاگی رو خودم داشته باشم، همیشه فکر می‌کردم این کار بیهوده است و هیچ سودی ندارد، ولی‌ حالا نظرم کاملا عوض شده، بعد از حدود ۷ یا شاید ۸ سال کار با وبسایت و اینترنت تازه فهمیدم وبلاگ نویسی و به اشتراک گذاشتن عقاید کار بسیار جالبی‌ است.
می‌خواستم در این پست از همه دوستان عذرخواهی کنم به خاطر غلط‌های املایی. در واقع این اولین بار است که بعد از ۷ سال فارسی‌ مینویسم و تایپ می‌کنم. نه اشتباه نکنید من از اون گروه آدمهایی نیستم که بعد از ۷ سال زبان مادری راا فراموش میکنند. تنها دلیل این است که من آدم فنی‌ هستم و نوشتن خیلی‌ بلد نیستم همچنین در این مدتی‌ که از وطن دور بودم فارسی‌ نوشتن خیلی‌ به کارم نیامده.
من سعی‌ می‌کنم در این وبلاگ در مورد همه چیز بنویسم، مسائل سیاسی، علم و تکنولوژی، و سرگرمی قسمت بیشتری از این وبلاگ خواهد بود. برای همین اسم این وبلاگ رو قاراشمیش گذشتم چون همه چیز اینجا در هم یا به قول خودمانی قاطی‌ پاتی خواهد بود.
من خیلی‌ دوست ندارم مطالبم طولانی‌ و خسته کنند نوشته شود پس سعی‌ می‌کنم همه کوتاه و مفید واقع شوند. پس برای این که به نظر خودم احترام گذاشته باشم با شما خداحافظی می‌کنم. تا پست بعد خدانگهدار.


هیچ نظری موجود نیست: